Pomoc

Pomoc

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze programy działały niezawodnie i uwzględniały aktualny stan przepisów. Zdajemy sobie jednak sprawę jak ważna jest dla naszych klientów pomoc techniczna podczas pracy z programem. Mamy przygotowaną dla Ciebie opiekę posprzedażową, którą staraliśmy się dostosować do Twoich potrzeb.

Opieka podstawowa:

  • Telefoniczna pomoc konsulatanta w przypadku pytań, które mogą pojawić się w trakcie użytkowania danego systemu, a także w przypadku wystąpienia błędów.
  • Możliwość zgłaszania sugestii dotyczących funkcjonalności i działania systemu po przez internetową Strefę Klienta.

Płatna opieka roczna (NEXTIS CLUB):

  • Dostęp do aktualizacji systemów Nextis, które wychodzą systematycznie. Chodzi tutaj o nowe funkcjonalności, które zostały wprowadzone w oparciu o opinię wielu naszych klientów.
  • Zaawansowana telefoniczna pomoc techniczna w przypadku tworzenia nowych funkcjonalności, czy połączenia różnych systemów na życzenie klienta.
  • Możliwość zgłaszania sugestii dotyczących funkcjonalności i działania systemu po przez internetową Strefę Klienta.

 

Uwaga aby móc skorzystać z płatnej rocznej opieki posprzedażnej należy skontaktować się z naszym biurem obsługi. Wątpliwości lub problemy można zgłaszać:

  • Telefonicznie pod numerem +420 778 482 469
  • Pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Listownie.

Jeżeli zdarzą się problemy, których nie da się rozwiązać na odległość istnieje możliwość spotkania na miejscu w siedzibie naszej firmy bądź bezpośrednio u klienta. Zawsze jest jednak wymagane wcześniejsze zgłoszenie telefoniczne i umówienie się na konkretną godzinę.

Szkolenia:

Posiadamy dużą salę konferencyjną, która przygotowana jest do przeprowadzenia profesjonalnych szkoleń z zakresu obsługi naszych systemów. Oczywiście szkolenia mogą się również odbywać bezpośrednio w siedzibie klienta.