Centrala telefoniczna

Nextis.7 - Centrala Telefoniczna 3CX

Miło nam zakomunikować że nasz rozbudowany system ERP Nextis.7 dla branży motoryzacyjnej współpracuje również z zaawansowaną centralą telefoniczną 3CX. Od teraz w naszym systemie widzisz kto dokładnie dzwoni, jaki generuje obrót, i z którym operatorem rozmawia. Jest to bardzo kompleksowe rozwiązanie które posiada bardzo dużo możliwości co w znacznym stopniu podnosi efektywność i wydajność Twoich pracowników.

3cx

Centrala Telefoniczna 3CX dla Windows jest programową centralą telefoniczną IP PBX, która całkowicie zastępuje tradycyjny, zastrzeżony prawami własności sprzęt PBX. Centrale IP PBX firmy 3CX została opracowana w szczególności dla Microsoft Windows i na bazie standardu SIP – dzięki temu jest łatwiejsza w zarządzaniu i pozwala na użycie dowolnych telefonów SIP (programowych i konwencjonego sprzętu). Programowy IP PBX oferuje liczne korzyści:

  • Nie ma potrzeby instalacji odzielnych kabli telefonicznych – wykorzystana jest sieć komputerowa.
  • Łatwy w instalacji i obsłudze dzięki prostemu internetowemu interfejsowi konfiguracji
  • Programowy IP PBX jest o wiele tańszy niż tradycyjny sprzęt PBX / PABX
  • Pracownicy mogą zmieniać stanowiska pracy bez konieczności zmiany okablowania i konfiguracji IP PBX
  • Możliwość użytkowania sprzętu SIP różnych marek bez konieczności zastosowania wszystkich aparatów pochodzących od jednego producenta.
  • Odbieranie i wykonywanie połaczeń telefonicznych przez standardowy system PSTN przy użyciu bramek VOIP
  • Pozwala zaoszczędzić na kosztach połączeń, stosując dowolną usługę SIP VOIP lub WAN